Autor a jeho T601
Díly s foto
Download
Fotogalerie
Historie
Kniha návštěv
Odkazy
Ohlasy a inzerce
Opravny
Rady pro vás
Srazy
Technické údaje
Vývoj
Zajímavosti

 

Zajímavosti

Trabant 600

1-20

Trabant 601

1-40

41-80

81-120

121-160

161-200

201-240

Trabant 1.1

1-42

Vozy příznivců z Maďarska

1-11

 

Zajímavosti

Pošlete mi příběh nebo foto s popisem vašeho Trabanta a vaše data budou umístěna právě zde.

trabipages@seznam.cz

Majitel: Thomas Jennert, SRN
rok výroby: 1990
Uvedení do provozu: 20.04.1997 (měděná barva, dříve zelená)
Typ: 1,1 U (jeden z  444)
Motor: Sériový
Kola/obutí: 185/60 R14H
Podvozek: Sériový
Výfuk: Power Tech koncový výfuk 70mm
Úpravy: spoiler Jumbo Bausatz (Styling by Project 601), zadní spoiler, pneumatická houkačka, maska chladiče
Zajímavosti: anatomické sedačky, sportovní volant, okna v elektrice, elektronický imobilizér, okenní fólie, obložení stropu kabiny, zásobník CD,  zadní sedačky v plyšovém provedení

Max rychlost: 140 km/h

Majitel: Ingmar Goltz
Rok výroby: 1986 Typ:P601
Motor: Sériový, Karburátor 28 HB 2
Kola/obutí: 155/70 na oceláčích:
Sériový spoiler: autoplast - nárazník vpředu a zadu, boční práh
přestavěný vnitřek: přední sklo se zeleným pruhem, imobilizér
Max rychlost: 105 km/h

Majitel: Varga Tibor, Maďarsko
Rok výroby: 1986
Typ: P601
Motor: Sériový, upravený, výkon 34 PS
Kola/obutí: 155/70 na oceláčích
Podvozek: Sériový 
Výfuk: Ninausz ( výroba Maďarsko )

Max rychlost: 120 km/h

Jeden namakaný Trabík z Plzně.

Má spoustu spojlerů, rozšířené blatníky ( prý původní, na ně nalepený polystyren, seříznutý a přelaminátovaný ) široké gumy 235 ! Když jsem se ptal jak mu to jezdí odpovídá že na dálnici vytáhne i 150 km/h a právě se mu dělá nový motor. To má být opět trabant, ale upravený na 55 koní, snížená hlava, .... s tímhle to prý bude atakovat až do rychlosti 180 km/h. Slušný kvapík na Trabanta. Docela bych chtěl vidět ty kyselé ksichty všech s Octáviema, Feliciema a Fábiema když je na dálnici předjede Trabant. No popravdě i já bych se cítil méněcenej. Jediný co majitel říká že tenhle motor moc nevydrží, je to jeho maximum a životnost myslím říkal cca kolem 10.000 km. Dovnitř ještě majitel plánuje kožené plato s pořádnou aparaturou. Když jsem se ptal kolik peněz do toho již narval, odpovídá 85 tisíc. Dívám se na přední spoiler, Plzeň dvakrát nefandí tuningovým autům sníženým na maximum. Majitel odpovídá, že to tak hrozný nebylo, ale že dával dozadu nové péra, takže se zadek zvednul.

 

Nejznámější Trabant v ČR
Jedná se o unikátní vůz značky Trabant 601 ve čtyřdveřovém provedení a v barvách veřejné bezpečnosti. Nejednou byl tento vůz medializován (TV a noviny). Dle denníku Blesk je to dokonce nejznámější Trabant na českých silnicích. Vůz byl vyfocen na internetových stránkách ministerstva dopravy ČR v rubrice centrální registr vozidel.

 

Pojď si pokecat o nesmrtelném trabantu...

 

 

     
Optimized for IE 5.5 - 1024×768

...TRABI PAGES 2002